Hæklet barnevognskæde 

Endnu et punkt på listen over ting jeg skal have lavet til baby, er nu krydset af – en uge før babys ankomst, har jeg fået lavet en lille kæde med kugler til hans lift.


Kæden er hæklet efter GarnGrammatiks opskrift med en stor kugle i midten og fire små. Men, jeg har brugt forskellige typer bomuldsgarn, så derfor er den grønne og den turkise kugle blevet lidt større end den mørkeblå og den gule. Men det gør egentlig ikke noget, synes jeg.


 Jeg synes den er blevet ret fin, det er den stolte fader der har valgt farverne.

Så, endnu et punkt på listen.

Skriv et svar

